Als teamcoördinator mobiliteit maak je deel uit van het departement Wonen, Leven en Ondernemen. Je werkt zowel beleidsmatig als projectmatig.
Je staat in voor de voorbereiding, uitvoering en coördinatie van het beleid rond mobiliteit in de stad Lier. Er liggen heel wat interessante ontwikkelingen op tafel. Je zet je expertise en enthousiasme onder andere in om een beleid rond deelmobiliteit, taxi’s, fietsen en laadpalen voor te bereiden en te verankeren in de organisatie. Je actualiseert het fiets- en parkeerbeleidsplan en bouwt verder aan een mobiliteitsplan.
Je organiseert en coördineert toegewezen projecten en dossiers in functie van het gekozen mobiliteitsbeleid. Je adviseert het beleid, andere stadsdiensten, hogere overheden en externe partners.
Naast het inhoudelijk werk coördineer je de werking van het team mobiliteit, dat bestaat uit 4 medewerkers.
Je hebt ervaring met het thema mobiliteit en bent bereid je verder in te werken in de materie. Als je beschikt over het diploma in de mobiliteitswetenschappen of verkeerskunde is dat uiteraard mooi meegenomen. Heb je nog geen relevant diploma op zak, dan ben je bereid om de opleiding te volgen.
We zijn op zoek naar een deskundige in de materie die daarnaast ook over leidinggevend potentieel beschikt. Wat het leidinggeven betreft, krijg je de nodige ondersteuning vanuit de organisatie.
Voltijds contract van onbepaalde duur
Weddeschaal A1a-A2a-A3a
Werkervaring bij de overheid en in de privé sector worden integraal meegerekend voor de bepaling van de anciënniteit.
Hier geven we mogelijke bedragen weer, maar vraag gerust een loonsimulatie op via jobs@lier.be.
Extra voordelen: